شهردار قرچک از ثبت ۳۶۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طی ۶ ماهه نخست سال جاری توسط شهروندان خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت ۳۶۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طی ۶ ماهه نخست سال جاری توسط شهروندان خبر داد.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمی شریف اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در شش ماه اول سال شهروندان، ۳ هزار و ۶۶۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده اند.
وی افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتی مانند آسفالت با ۸۶۵ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۷۶۵ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۳۳۶ تماس، سد معبر با ۲۸۱ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۲۲۰ تماس، حوزه عمرانی با ۴۷۴ تماس، حملونقل و ترافیک با ۱۳۱ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۲۵۸ تماس و سایر موارد مطرحشده با ۳۳۴ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شریف گفت: شهروندان میتوانند هرگونه درخواست یا پیشنهاد در رابطه با فعالیتهای شهرداری را با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.
دیدگاه ها :