شهردار قرچک از ثبت ۲ هزار و ۵۲۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت ۲ هزار و ۵۲۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال تا به امروز مردم فهیم قرچک، ۲ هزار و ۵۲۵ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می دهد، موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با ۵۰۰ تماس، نظافت جداول و طعمه گذاری با ۴۰۵ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۸۶ تماس، نظافت محل و جمع آوری زباله و نخاله با ۲۸۳ تماس، سد معبر با ۱۵۱ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۲۲۸ تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۶۷۲ تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال ۱۴۰۰ قرار داشته است.
وی در پایان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
دیدگاه ها :