خانه » اجتماعی و حوادث » وضعیت پرداخت حقوق کارمندان در تعطیلات ۶ روزه
  • یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ - 2024 22 December

اجتماعی و حوادث, اقتصاد و تجارت // 20 جولای 2021  ,  13:20  // کد خبر : 61623
وضعیت پرداخت حقوق کارمندان در تعطیلات ۶ روزه

سازمان برنامه و بودجه از پرداخت به موقع حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

سازمان برنامه و بودجه از پرداخت به موقع حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش راوی امروز، تعطیلی بانک‌ها از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد ۱۴۰۰با پایان ماه جاری و ابتدای ماه آینده همزمان شده است، یعنی زمانی که حقوق کارکنان دولت پرداخت می شود و این تقارن می‌تواند موجب ایجاد ابهام برای کارکنان در مورد زمان دریافت حقوق باشد.
در همین رابطه پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این اعلام همراه بود که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی – دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که خارج از جریان تعطیلات پیش رو نیز معمولا پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز می‌شود.
روز گذشته ۲۸ تیر ۱۴۰۰ با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور، تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز به مدت شش روز از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان روز یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شد.



دیدگاه ها :



 
 

آخرین اخبار