خانه » استان‌ها » ثبت ۲۸۲۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در شش ماه اول ۱۴۰۲
  • دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ - 2024 23 December

استان‌ها // 23 اکتبر 2023  ,  14:00  // کد خبر : 77911
ثبت ۲۸۲۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در شش ماه اول ۱۴۰۲

شهردار قرچک از ثبت ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

شهردار قرچک از ثبت ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش راوی امروز، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ تا به امروز مردم عزیز قرچک، ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتی مانند لکه‌گیری آسفالت با ۷۲۰ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۵۳۰ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۳۰ تماس، سد معبر با ۲۴۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۱۷۱ تماس، حوزه عمرانی با ۲۶۹ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۲۲۶ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۴۴۲ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمی شریف در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت‌های شهرداری دارند با شماره سه‌رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.

وی افزود: آنچه خدمات این سامانه را متمایز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.



دیدگاه ها :



 
 

آخرین اخبار