مدیرکل مناطق نمونه گردشگری سازمان میراث فرهنگی از «امید برماس» به عنوان رستوران دار نمونه کشور، تقدیرکرد.
به گزارش راوی امروز، با حضور جلال تاجیک مدیرکل مناطق نمونه گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رضا نورمحمدی مدیر سایت ایرانگردی و عطیه مومنی خبرنگار و فعال گردشگری، لوح و تندیس رستوران دار برتر کشور به امید برماس اهدا شد.
در ابتدای این مراسم، رضا نورمحمدی به بیان چگونگی انتخاب رستوران دار برتر کشور و مراحل طی شده در گزینش مذکور پرداخت و به سوالات مطرح شده توسط دکتر تاجیک پاسخ داد.سپس امید برماس به تاریخچه تاسیس رستوران البرز و اقدامات انجام گرفته در راستای تحقق اهداف عالیه این رستوران اشاره کرد.
شایان ذکر است در اولین دوره انتخاب رستوران دار برتر کشور که توسط سایت ایرانگردی و با داوری ۵ نفر از کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری صنایع غذایی برگزار شد، امید برماس مالک و مدیر رستوران(چلوکبابی) البرز تهران، به عنوان برترین رستوران دار کشور در سال ۱۳۹۶ معرفی شد.
این گزینش با توجه به رضایتمندی مشتریان، کیفیت بالای مواد اولیه برای طبخ غذا ، تنوع بالای منوی غذایی با کیفیت بالا، دکوراسیون دلنشین در محیط داخلی رستوران، احترام به درخواست مشتریان و توجه کافی به بهداشت محیط رستوران، صورت گرفته است.
شایان ذکر است چلوکبابی البرز در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم “مهدی برماس” بنیان نهاده شد. از همان ابتدا هدف این رستوران ارائه غذا با بهترین کیفیت و بالابردن استاندارد کاری در این صنف بود. این رستوران در سال ۱۳۵۰ به مکان فعلی آن یعنی خیابان سهروردی شمالی نبش کوچه نیکوقدم، منتقل شد. در سال هایی که سیستم های مدیریت جدید و استانداردهای کیفی و بهداشتی چندان جایی در صنف رستوران و چلوکبابی نداشت، چلوکبابی البرز در تلاش بود تا سیستم مدیریت جدید را در کار خود پیاده سازی کند. سیستم های HACCP ، استفاده از متخصصین بهداشت، ایزو و سیستم های مدیریتی، فرستادن افراد به خارج از کشور جهت دیدن دوره های تخصصی، همه و همه از جمله مواردی است که رستوران البرز در آنها پیش گام است.
شعار امید برماس از ابتدا این بوده است:”ما همیشه سعی می کنیم تا غذا را با بالاترین کیفیت به مشترینان ارائه کنیم.” به جرات می توان گفت این جمله شعار و سرلوحه ی کار چلوکبابی البرز با بیش از نیم قرن فعالیت در صنف رستوران داری می باشد.
رستوران البرز امروزه با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص به صورت مستقیم، دو سالن پذیرایی، و یک سالن VIP مصمم تر و منسجم تر از گذشته به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.
گفتنی است محمدرضا کشاورز مدیر داخلی رستوران البرز با نظارت دقیق بر کلیه مراحل خرید، آماده سازی، طبخ غذا، بهداشت و پذیرایی شایسته از میهمانان ، نقش ارزشمندی را در اعتلای نام رستوران البرز در سال های اخیر ایفا کرده است.
دیدگاه ها :