شهردار قرچک از ثبت ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات و معضلات شهری تا حصول نتیجه و رفع مشکلات هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری از فروردین ۱۴۰۰ تا به امروز مردم فهیم قرچک، ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می دهد، موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با ۱۱۱۵ تماس، نظافت جداول و طعمه گذاری با ۷۲۴ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۶۱۴ تماس، نظافت محل و جمع آوری زباله و نخاله با ۴۶۷ تماس، حوزه عمران( نصب و تعمیر پل، دریچه، جدول و کفپوش) با ۳۷۸ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۳۷۶ تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۱۱۰۰ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند.
دیدگاه ها :