شهردار قرچک از ثبت 2137 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي 6 ماهه دوم سال 99 خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت 2137 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي 6 ماهه دوم سال 99 خبر داد.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداري قرچک به صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وي افزود: مشارکت شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداری روند رو به رشدی داشته و این تماس ها موجب میشود مدیریت شهری در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشد.
این مدیر شهری اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری، در شش ماهه دوم سال 99 مردم قرچک، 2137 تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسيده نشان مي دهد موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با 583 تماس، امور مربوط به فضای سبز 308 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 251 تماس، حوزه رفع مزاحمت های شهری (سدمعبر) با 189 تماس، جمع آوري زباله، نخاله و نظافت محله ها با 315 تماس و سایر موضوعات شهری 491 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمي شريف در پايان با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري دارند با شماره سه رقمي 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
دیدگاه ها :