خانه » استان‌ها » رضایت‌مندی مراجعان در اولویت کاری مدیران دارالشفای قرچک است
  • دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ - 2024 23 December

استان‌ها // 8 نوامبر 2020  ,  02:45  // کد خبر : 56611
قریشی تأکید کرد: رضایت‌مندی مراجعان در اولویت کاری مدیران دارالشفای قرچک است

مسئول فنی درمانگاه دارالشفای قرچک با اشاره به نکاتی آماری گفت: مراکز درمانی بایستی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان تلاش کنند و هدف این مرکز باسابقه و خیریه درمانی نیز همین است.

مسئول فنی درمانگاه دارالشفای قرچک با اشاره به نکاتی آماری گفت: مراکز درمانی بایستی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان تلاش کنند و هدف این مرکز باسابقه و خیریه درمانی نیز همین است.

به گزارش راوی امروز، دکتر سیدهادی قریشی درجمع خبرنگاران بیان داشت: شهروندان قرچکی شایسته بهترین‌ها هستند و مدیران درمانگاه دارالشفا همواره سعی کرده‌اند با بهره‌مندی از حضور پزشکان و متخصصان حاذق و استفاده از امکانات به روز درمانی بهترین خدمات را ارائه کنند تا رضایت‌مندی مراجعان در اولویت کاری این درمانگاه باشد.

وی افزود: در راستای خدمات‌دهی مناسب به مراجعان و با درایت مدیران و همت کارکنان سخت‌کوش این درمانگاه در هفت‌ماهه اول سال جاری ۱۳۰ هزار و ۱۹۲ نفر در بخش اورژانس پذیرش‌شده‌اند.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این درمانگاه اضافه کرد: بخش تخصصی ۲۹ هزار و ۸۲۰ نفر، بخش قلب ۲۳ هزار و ۹۳۱ نفر، پوست و مو ۲ هزار ۹۳۹ نفر، رادیولوژی ۶ هزار و ۷۹۴ نفر، سونوگرافی ۳ هزار و ۵۷۹ نفر و در بخش دیالیز در قالب ۳۷ تخت ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر که درمجموع ۲۱۶ هزار و ۸۵۵ نفر است، پذیرش داشته و بیماران مراحل درمانی خود را پیگیری کرده‌اند.



دیدگاه ها :



 
 

آخرین اخبار