شهردار قرچک از ثبت 3930 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي 9 ماه سال 98 خبر داد و گفت: بیشتر این تماس ها در خصوص لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان ها بوده است.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمي شريف در خصوص تعداد تماس های شهروندان قرچکي با سامانه 137 مدیریت شهری در 9 ماه سال 98، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداري قرچک به صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و تماس های شهروندان در همه حوزه ها در اولویت کاری این شهرداری قرار خواهد داشت.
وی بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری، در نه ماهه اول سال 98 مردم قرچک بيش از 3930 تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسيده نشان مي دهد موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با 1015 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 345 تماس، سد معبر با 340 تماس، حوزه شهرسازی و معاماری (ساخت و ساز) با 330 تماس و جمع آوري زباله، نخاله و نظافت محله ها با 215 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري قرچک دارند با شماره سه رقمي 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند.
دیدگاه ها :