مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک شماره تلفنهای دسترسی شهروندان قرچک به میز خدمت و واحد رسیدگی به شکایات فرمانداری را اعلام کرد.
به گزارش راوی امروز، حسین ابویسانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورالعمل راهاندازی میز خدمت در اجرای ماده 17 تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به ادارات شهرستان قرچک ابلاغ شد.
وی افزود: شماره تلفنهای 19-36151517 فرمانداری شهرستان قرچک برای ایجاد ارتباط شهروندان با میز خدمت و ارتباط با واحدهای رسیدگی به شکایات قرار دادهشده است و شهروندان میتوانند با داخلی 120 واحد رسیدگی به شکایات و داخلی 243 میز خدمت فرمانداری تماس حاصل نمایند.
ابویسانی خاطرنشان کرد: مراجع کنندگان میتوانند بدون نیاز به پیگیری پاسخ درخواستها و مکاتبات خود را از میز خدمت مستقر در فرمانداری دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک تصریح کرد: میز خدمت و واحد رسیدگی به شکایات با رویکرد کاهش مراجعه حضوری اربابرجوع، اتلاف وقت و سرگردانی آنان در نهادهای دولتی راهاندازی شده است.
وی از روسای ادارات و مسؤولان میز خدمت در ادارات خواست در راستای اجرای مفاد تصویبنامه شورای عالی اداری تحت عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری، موضوع ابلاغیه با جدیت پیگیری و اجرا و با بهکارگیری کارکنان ماهر، پاسخگو و مطلع نسبت به فرایندهای اداری در واحدهای یادشده، حداکثر رضایت شهروندان از میزان پاسخگویی تأمین و نیاز به مراجعه حضوری اربابرجوع مرتفع و از هرگونه اتلاف وقت و سرگردانی احتمالی در ادارات جلوگیری شود.
گفتنی است، صبح امروز طی حکمی از سوی مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، حسین ابویسانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری بهعنوان مسؤول میز خدمت منصوب شد.
دیدگاه ها :