خانه » استان‌ها » ۴۰ برنامه شاخص برای شصتمین سالروز قیام ۱۵ خرداد
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 22 October

استان‌ها // 26 می 2023  ,  10:45  // کد خبر : 74683
حجت‎الاسلام محمودی خبر داد: ۴۰ برنامه شاخص برای شصتمین سالروز قیام ۱۵ خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اعلام برگزاری بیش از ۴۰ برنامه شاخص برای شصتمین سالروز قیام ۱۵ خرداد، گفت: پیام این اتفاق بزرگ سال ۱۳۴۲ باید توسط مسئولان، رسانه‎ها و اهل پژوهش، برای نسل جدید تبیین شود و ظرفیت‎ها برای حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد بسیج شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اعلام برگزاری بیش از ۴۰ برنامه شاخص برای شصتمین سالروز قیام ۱۵ خرداد،  گفت: پیام این اتفاق بزرگ سال ۱۳۴۲ باید توسط مسئولان، رسانه‎ها و اهل پژوهش، برای نسل جدید تبیین شود و ظرفیت‎ها برای حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد بسیج شوند.

به گزارش راوی امروز، حجت‎الاسلام سیدمحسن محمودی عصر پنج‎شنبه چهارم خرداد ۱۴۰۲ در نشست خبری اعلام برنامه های شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ افزود: در سال‎های گذشته برای گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد کارهای خوبی صورت گرفته است و لازم است جهت تولید برنامه های جدید نیز به فکر باشیم و امیدواریم با تولید ایده‎های جدید، شاهد کارها و برنامه‎های جدید و به روزتر باشیم.

وی مناسبت بزرگ ۱۵ خرداد را کشوری دانست و تصریح کرد: پیام رخداد ۱۵ خرداد باید به نسل جدید با نگاه تبیینی صورت گیرد که امیدواریم با برگزاری ویژه برنامه‎های متعدد، حق مطلب را در خصوص این واقعه و شهدای آن، در شصتمین سالگرد این قیام تاریخی ادا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ۱۵ خرداد را هویت دشت ورامین دانست و ادامه داد: ظرفیت‎های تبلیغی این دیار باید برای شناساندن قیام و دلایل آن که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد، بسیج شود و کسی در این زمینه کم کاری نکند و در این میان، نقش رسانه‎ها در اطلاع رسانی برنامه های ۱۵ خرداد کار مضاعفی است که توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران، دنبال می‌شود.

وی در ادامه نشست خبری به اعلام برنامه‎های شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ پرداخت و گفت: سردار احمد وحیدی، وزیر کشور، سخنران راهپیمایی ۱۵ خرداد شهرستان ورامین خواهد بود.

حجت‎الاسلام محمودی افزود: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز سخنران ویژه مراسم ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد رضویه راه آهن خواهد بود که روز یکشنبه ۱۴ خرداد، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵ خرداد از ۹ الی ۱۳ خردادماه در حسینیه بنی فاطمه ورامین با حضور شخصیت‌های کشوری دایر می‌شود و دو همایش ملی «ستارگان درخشان» و «امتداد مقاومت» به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۱۰ خرداد و پنج‎شنبه ۱۱ خرداد در ورامین برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: یادواره شهدای ۱۵ خرداد در روستای «محمدآباد عرب‌ها» با محوریت شهیدان طباطبایی و عرب مقصودی، روز چهارشنبه ۱۰ خرداد و در روستای «جعفرآباد اخوان» با محوریت شهید حسن خانی در روز ۱۹ خرداد، هردو بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی نواخته شدن زنگ ۱۵ خرداد، همایش کارگری و مراسم ویژه اصناف و بازاریان و دعای پرفیض ندبه در روز جمعه ۱۲ خردادماه را که به صورت مستقیم از شبکه یک سیما از شهرستان ورامین پخش خواهد شد، از دیگر برنامه‎های شاخص این ایام عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری، از تابلوی شصتمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد مردم ورامین رونمایی شد و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حاضر در نشست، عکسی به یادگار گرفتند.



دیدگاه ها :



 
 

آخرین اخبار