شهردار قرچک از ثبت ۱۶ هزار و ۴۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی سال ۹۶ تا به امروز خبر داد.
شهردار قرچک از ثبت ۱۶ هزار و ۴۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی سال ۹۶ تا به امروز خبر داد.
به گزارش راوی امروز، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.
وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد، اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.
خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری از ۴ سال گذشته تا به امروز مردم قرچک، ۱۶ هزار و ۴۵۰ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
شهردار قرچک گفت: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می دهد، موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با ۳۸۲۱ تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با ۱۳۸۹ تماس، امور مربوط به فضای سبز و تجهیزات بوستانها با ۹۲۵ تماس، طعمه گذاری و رفع مزاحمت سگهای ولگرد با ۵۲۶ تماس، تعمیر و ترمیم جدول با ۵۶۵ تماس، سد معبر با ۷۴۴ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۵۰۹ تماس و جمع آوری زباله، نخاله، نظافت محله ها با ۵۵۴ تماس، درخواست نصب سطل زباله با ۲۳۸ و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۶۳۲۳ تماس در مطالبات شهروندان طی سال ۹۶ تا به امروز قرار داشته است.
وی در پایان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری قرچک دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
دیدگاه ها :